miercuri, februarie 2

Pentru cealaltă parte a cerului.

Am adunat câteva frânturi din ce scrisesem zilele trecute şi am făcut un compot de idei, care trebuie lăsat să prindă gust.

Mi s a spus că distanţa optimă dintre foaie/carte atunci când citesc sau scriu trebuie să fie undeva în jur de treizeci de centimetrii. Mi e teamă că va trebui să sufăr o mică pierdere de memorie, fiindcă este cam greu să respect lucrul acesta când singura sursă de lumină provine de la telefonul mobil, printre care poftesc şi câteva firicele de lumină, filtrate printre straturile de la jaluzele.
Da, probabil acum vă întrebaţi (cei care se obosesc să mi citească blogul şi n au altceva mai bun de făcut) că de ce nu mi aprind lumina şi încetez să mi mai stric ochii şi mai tare. Păi, răspunsul e destul de simplu. În primul rând "lenea e cucoană mare", şi al doilea motiv ar consta în faptul că e destul de târziu şi n aş vrea să mi trezesc părinţii. Nu de alta, dar vreau să mă scutesc de discuţii gen: "De ce nu eşti culcată la ora asta? Acum treci în pat! Să nu cumva să vin a doua oară." and stuff.
Mi ar plăcea să cred că ăsta este motivul pentru care port ochelari de la o vârstă aşa fragedă.
Tind să cred că sunt singura fiinţă care are aer în plămâni şi care nu are nici o calitate demnă de menţionat. Bine, se mai întâmplă câteodată să mai gândesc şi atunci când o fac, dau repede buzna pe blog. Iată şi răspunsul la întrebarea: "De ce scriu aşa rar". Enigmă rezolvată.
                                                                  
                                                                          *
Sunt unul dintre norocoşii care au avut o mamă iubitoare. Fără motiv, doar vroiam să fac cunoscut acest lucru. Also am tendinţa să mă prind de o chestie la câteva zile bune după ce s a jucat cu urechile mele prima dată şi când nu mai contează. Sufăr de aşa zisul sindrom "efect întârziat" care la mine se află într o stare foarte avansată.


                                                                         **
Ştii ce i aia hedonist?
-Un hedonist e cineva care nu vrea decât să se distreze.Toată viaţa nu face altceva decât să caute fericirea şi să evite suferinţa. Nu vrea decât sex, petreceri, faimă şi bani şi toate astea pot fi într adevăr să fie distractive.Sunt slabi şi lipsiţi de voinţă.


Azi iar m am gândit la tine.Şi de fiecare dată când fac asta, rămân fără aer; mă cuprinde un val de anxietate din care cu greu reuşesc să mi dau drumul. Asta ai ajuns tu să reprezinţi pentru mine.O stare anostă care nu mi dă pace. Nu am mai plâns demult, fiindcă ştiu că cu fiecare lacrimă vărsată mă va aduce şi mai aproape de tine şi nu vreau asta. Nu acum când în sfârşit mi am dat drumul.Simt cum mă sufoc.
Şi totuşi cred că tu faci parte din acea categorie a persoanelor cu unica contribuţie semnificativă faţă de această planetă va fi aceea că au servit drept sursă de inspiraţie pentru ceva scris de mine.
"N a fost uşor să vindec şase miliarde de inimi rănite deodată, dar m am descurcat"


                                                                           ***
Uite că am mai terminat de citit trei cărţi.Sfârşitul lumii e aproape.
O prietenă m a întrebat zilele trecute "De ce cărţiile de fizică trebuie să fie aşa colorate?!".. să fie oare pentru că încearcă să se joace cu mintea ta? Globii tăi oculari sunt în extaz când văd toate acele culori intense şi jucăuşe de pe coperţiile cărţiilor.Şi vor ca tu să le deschizi.Vor ca mâinile tale să păcătuiască.Vor ca tu să le deschizi şi prin asta să le şi citeşti.Nu lăsa ca una ca asta să se întâmple.Rămâi fermă pe poziţii şi nu uita.Eu sunt aici pentru tine. 
                                          (o monstră din răspunsul la întrebarea ei.)
Destul de trist că cele mai inteligente programe TV sunt desenele animate. 
Astea fiind spuse, e timpul să mă întorc în habitatul meu natural, înapoi în pat. 
                                                                                                             Noapte bună.
"M am lansat în ultima misiune cu vigoarea omului care ştie că se pricepe la ceea ce face."





1 ...:

Anonim spunea...

mostra

Trimiteți un comentariu