luni, octombrie 5

Muzicăăă.





  • Hm, cred că voi scrie despre muzică, despre ceea ce cred că este şi opinia mea cu privire la asta. În primul rând, cred că muzica este lucrul care nu va muri niciodată. Vreau să spun, chiar şi în timpul sclaviei, au făcut muzică pentru a le face situaţia mai uşoară şi chiar pentru comunicare. Yeah, Im a nerd, so what. Şi totuşi, chiar şi acum mulţi oameni utilizează muzica ca o evadare din tot. Alţii doar redau muzica, deoarece cred că este distractiv. Oriunde şi oricând, în orice moment se poate auzi muzica, de la vânt, animale, cântăreţi, chitarişti etc. Iubesc muzica. Aş cânta şi la chitară dacă ar avea corzi :)) Ascult ca o obsedată la MP4. Muzica e viaţa mea, mai pe scurt. Nu ştiu ce m aş face fară ea. Nu e de mirare că MP4 mi e în fiecare zi la încărcat. Cei drept, sunt mai surdă de o ureche. Muzica, după părerea mea, este cel mai frumos lucru din câte există. Binecuvântat cel ce a inventat muzica. Nu ştiu cum ar fi viaţa fără ea. Plictiseală, am fi trişti, mohorâti şi încă altele.. Cum am scris, ascult rock mai mult, dar sunt deschisă şi altor genuri muzicale. Mă bucur de muzică în toată splendoarea ei.





    Viva La Musica!

1 ...:

Freddie spunea...

sa fiu eu primu ce-ti da comentariu la articolul acesta! muzica este tot ceea ce auzi, cel mai simplu sunet, o simpla lovitura a bancii. faptul ca suntetul iti zice o poveste, iti exrpima o stare, iti spune cate ceva despre lumea asta, este pentru ca el e facut de un om care vrea sa-ti transmita ceea ce simte. Muzica e frumoasa, de orice gen, si manele si populara si rock si multe altele in ciuda prejudecatilor si clasificarii lor dupa gradul de cultura. exista muzica pentru orice (bucurie, suparare, iubire etc) pentru ca muzica nu e ceva ce e neaparat sa fie creat, ea pur si simplu vine de la sine. Rock-ul e frumos, si eu ascult, dar un adevarat apreciator al muzicii, stie sa aleaga din fiecare gen ceea ce e de calitate, ceea ce exprima ceva, restul este zgomot. zgomotul aduce bani, intuneca mintile tinere (si cele mai batrane) si poate sa diferentieze caracterele oamenilor. muzica e totul, dar aduce cu sine toate celelate genuri de arta :)

Trimiteți un comentariu