vineri, iunie 11

Două.

Salutări.. de pe malul celălalt. Azi, cred că norocul m a urmărit. Şi ghinionul la fel. Se poate să te urmărească amândouă în acelaşi timp ? Se pare că da, în diferite faze ale zilei. Dimineaţa ghinion seara noroc. Cred că mi a fost scăzută nota la purtare pentru absenţe, scutirile mi le am pierdut pe ultima sută de metrii. Oficial vacanţă. Deşi ar trebui să mă bucur, nu o fac aşa de tare cum ar trebui. O să mi fie dor. Recunosc. Îmi place liceul la care învăţ şi pe zi ce trece îmi dau seama tot mai mult că nu am greşit când mi l am ales. Vremea 'bobociei' (nici nu ştiu dacă e un cuvânt. Unu : şapteşpe dimineaţa. Se iartă.) se aproprie cu paşi repezi de sfârşit.

1 ...:

Andrei Mihai Cordovan spunea...

Îţi vine să crezi că eşti pe a10a acuma un doi în septembrie?

Trimiteți un comentariu